הכי גרוע היה שאף אחד מהמומחים הרבים שפניתי אליהם לא ידע מה מקור הכאב, לא יכולתי לדרוך על הרגל והשרירים התחילו להיחלש משמעותית. הגעתי למדיקל קר עם הליכון, בקושי הולך או עולה במדרגות והיום אני הולך עם קב ובימים האחרונים אפילו קצת בלי. במרכזי ההחלמה האחרים לא הייתי מקבל מה שקיבלתי במדיקל קר.
אנחנו לא רק משקמים אלא מכינים להמשך החיים
כשאנשים בשיא החיים, זה לא צפוי לרדת לאפס. כשצעירים עוברים מחלה או פציעה ונדרשים